søndag 22. september 2013

Oktober kalender 2013

Oktober utgaven av min kalender ble slik:


Bakgrunner er sprayet med dylusions:
Postbox Red
Lemon Zest
Pure Sunshine
Squeezed Orange

Etterpå la jeg på en stensil og sprayet vann på, tok bort stensilen, ventet litt før jeg tørket av med papir, og vips så kommer det frem et flott mønster. 
Så stemplet jeg blader rundt sidene. Brukte en vannpensel for å fjerne fargen inni bladene.


Så brukte jeg vannpensler med fargene: 
Squeezed Orange
Black Marble
Melted Chocolate
og farget bladene med.


Så brukte jeg en sort gelpenn og tegnet rundt bladene med.


Malte med Tim Holtz sin blanke crackle paint over bladene for å få et slitt uttrykk på de.


For å få et mørkere bilde svertet jeg med sort stempelpure rundt kantene på kalenderen.


Stemplet med edderkopper, små edderkoppspinn og flaggermus. Stemplene er fra Bo Bunny.


Markerte alle dyra med sort gelpenn.


Det store edderkoppspinnet er fra Tim Holtz sin nye stempel og dies plate. Dette stemplet jeg på en plast bit og stanset ut med den tilhørende diesen.
Så limte jeg den på kalendersiden min.


Djevelstempelet er også fra Bo Bunny. Dette motiver farget jeg med hvit gelpenn.


Rutene til å skrive i er punchet ut i samme bakgrunn som jeg startet med og drodlet rundt med sort gelpenn.


Jeg syntes oktober var morsom å lage. Har brukt mange forskjellige teknikker som jeg ikke hadde prøvd før!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar