tirsdag 3. september 2013

Julen 2013

Årets første Julekort fra meg.



Herlige ark fra Pion.
Her rufset alle kantene og malt med Gesso etterpå.
Bak bildet har jeg limt på en osteklut.

I hjørnet har jeg brukt et metall hjørne som egentlig er i sølv, men som jeg har embosset med det nye embossing pulveret fra Stampendous nemlig Shabby white.

En juletre charm i taggen på toppen knytt fast i en hamp trå.


Nå ringes julen inn...........herlig



 En liten glitter tråd har også kommet med!


Jeg deltar i en utfordring med dette kortet. Mitt første bidrag i en konkuranse!

Sketchy Colors #176








4 kommentarer:

  1. Nettet mitt datt ut midt i kommentaren min til deg så jeg får prøve igjen. Flott kort du har laget og like stempelet og juletreet veldig godt og takk for tips med hjørnene. Har dem jeg også. Jo, også lurte jeg på om vi kanskje ses på Hobbyhagen i helgen? Jeg må se om jeg får skaffet kjøre siden Bjørnar er på jobben. Uansett - vi snakkes :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marthe! Jeg kommer til helgen, det blir hyggelig å se deg igjen!

      Slett
  2. Så flott julekort du har laget!
    Nydelige papirer, lekkert med lag på lag :)
    Takk for at du deltar hos Sketchy Colors,
    klem fra Maya ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Maya! Første gang jeg deltar i noe slikt så det er spennende synes jeg!!

      Slett