onsdag 5. juni 2013

Pion- vintage garden.

               Et nytt kort med de herlige arkene fra Pion - vintage garden.


   Hjemmelaget blomst. Brukt kaffefilter som jeg stanset ut med Sizzix - mini tattered floral set.
Stanset ut 4 av hver blomst, stemplet de med rosa chalk pute til jeg ble fornøyd. Krøllet de og brettet ut igjen,limte dem på midten oppå hverandre. Satte en brads midt i, og vips så ble jeg ganske fornøyd!
   En mini frø pose som jeg har satt en binders på og malt sidene med Gesso.
   Her ser du inne i kortet. Det er 3 delt. Det er masse plass til å skrive en personlig hilsen her.
 Dette stempelet fra Vilda stamps synes jeg er så fint.
 En liten tag i en lomme på den ene kort siden!

 Baksiden av kortet. Under mitt personlige stempel har jeg stanset ut en dies fra memory box som jeg nettopp har kjøpt. Og denne synes jeg gjorde seg godt under stempelet mitt. Kommer til å bruke den flere ganger ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar